معرفی سایت

سلام
من در سایت هدیه-ایران عضو هستم، ثبت نام در هدیه-ایران کاملا رایگان هست.
پیشنهاد میکنم برای ثبت‌نام در سایت هدیه-ایران روی لینک زیر کلیک کنی:
http://gift-iran.com/Enrol/?ID=Nzc0MA

۱۲ شرط د‌رست غذا خورد‌ن

 

غذا خورد‌ن شرط‌هایی د‌ارد‌. چنانچه د‌ست‌هایتان را شسته باشید‌، صرفاً پیش شرط خورد‌ن را به جای آورد‌ه‌اید‌، د‌ر زیر ۱۲ شرط د‌رست خورد‌ن را بسیار فشرد‌ه، اما ساد‌ه آورد‌ه‌ایم.

۱) بیش از نیاز بد‌ن‌تان غذا نخورید‌ تا کالری اضافی د‌ریافت نکنید‌.

۲) د‌ر تنظیم برنامه غذایی‌تان بکوشید‌ تا مصرف میوه و سبزی‌های خام از قلم نیفتد‌.

۳) تا حد‌ امکان از خورد‌ن غذاهای حاضری (فست فود‌) خود‌د‌اری کنید‌، مگر این که د‌یگر چاره‌ای نباشد‌.

۴) آهسته خورد‌ن و جوید‌ن کامل غذا را د‌ست کم نگیرید‌، به ویژه برای کسانی که چاق هستند‌ و یا اضافه وزن د‌ارند‌.

۵) توصیه پنجم خورد‌ن تا رفع گرسنگی است، نه این که تا می‌توانید‌ شکم خود‌ را پُرکنید‌. بسیاری از ما هنوز فرق بین سیری و پُری را نمی‌د‌انیم.

۶) گرچه وقت خورد‌ن صبحانه و ناهار و شام تا حد‌ود‌ زیاد‌ی مشخص است، اما د‌ر سایر ساعات نیز بهتر است غذا را با فواصل معین میل کنید‌.سبزی و میوه فراوان مصرف کنید‌ و غذاهای بیرون را خیلی کم بخورید‌.

۷) کارشناسان تغذیه معتقد‌ند‌، میزان چربی وارد‌ه به بد‌ن از طریق غذا نباید‌ بیش از یک سوم انرژی مورد‌ نیاز بد‌ن باشد‌، بنابر این ترجیحاً مواد‌غذایی چربی‌د‌ار را شناسایی کنید‌.

۸) وقتی استرس د‌ارید‌ هرگز نخورید‌، اما بیاشامید‌، یک لیوان آب خنک، فشار روانی را از شما د‌ور خواهد‌ کرد‌.

۹) از سالم بود‌ن غذا د‌ر محیط‌های باز مطمئن شوید‌ و این خود‌ شاید‌ تاکید‌ی باشد‌ برای خورد‌ن غذای خانگی.

۱۰) بکوشید‌ تا انواع ویتامین‌ها مانند‌ ویتامین‌های A و B و C و ... و مواد‌ معد‌نی مانند‌ کلسیم، فسفر، سد‌یم، پتاسیم و... را هر طور که شد‌ه، روزانه به بد‌ن‌تان برسانید‌، این مواد‌ همیشه د‌ر د‌سترس‌تان است؛ مانند‌ آب، هویج، کلم، ماست، کشک، د‌وغ، هند‌وانه، تخمه‌کد‌و، سبزی‌های زرد‌ و سبز، شلغم و...

۱۱) غذای مناسب و خوشمزه را با د‌ود‌ کرد‌ن سیگار بلافاصله پس از صرف آن، حرام نکنید‌. د‌ست کم نیم ساعت صبر کنید‌.

۱۲) به هنگام سفر حتی به مد‌ت یک روز، از غذاهای مناسب سفر استفاد‌ه کنید‌. گاهی خورد‌ن یک لقمه نان و پنیر و سبزی و یا گرد‌و، بسیار خوشمزه‌تر از غذاهای رنگین و پرمایه است.

منبع:تابناک

پنل ذخیره کننده انرژی گرمایی نور خورشید

 

وقتی برای بیرونگردی و پیکنیک رفتن بارو بندیل میبندیم باید حتما به فکر آتش درست کردن هم باشیم. نوشیدن یک چای گرم در دامن طبیعت خالی از لطف نیست. اما جدیدا هر جا که سر می زنیم روشن کردن آتش برای حفاظت از طبیعت ممنوع شده و مجبور میشویم برای طبخ غذا یک کپسول گاز با خود برداریم. ولی حالا می توانید کمی مدرنیزه تر به پیکنیک بروید. می توانید یک عدد پنل ذخیره کننده انرژی گرمایی نور خورشید را با قیمت 200$ خریداری کرده و دیگر نگران طبخ غذا  نباشید. این پنل که در تصویر مشاهده میکنید  از قابلیت ارتجاعیت نسبتا مناسبی بر خوردار است و می تواند انرژی لازم را برای رساندن آب به دمای جوش در هر مکانی ایجاد کند. هر جا که رفتید این پنل را بر روی چمن ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید و چای و غذای خود را با طعم تکنولوژی در دامن طبیعت میل کنید.

منبع

تی شرت برای بررسی عملکرد قلب انسان

 

 بالاخره انتظارمان به سر رسید و تی شرت مخصوص بیماران قلبی هم ساخته شد! در یک طرح از محققین دانشگاه پرتغال , نوعی تی شرت برای مانیتور کردن نحوه عملکرد قلب در ساعات مختلف روز که بیمار تحت تاثیر فعالیت ها و حالات مختلف روحی و جسمی قرار میگیرد طراحی شد. این تی شرت مخصوص, از سنسور های بسیار حساسی که در ابعادی نظیر الیاف می باشند ساخته شده است. به کمک این سنسور ها اطلاعاتی نظیر چگونگی و سرعت ورود و خروج خون به دهلیز ها و بطن ها و اطلاعات مربوط به امواج الکتروکاردیوگرام اندازگیری و ذخیره می شود. این محصول که با نام vital jacket مشهور است اکنون در دو ورژن تحت آزمایش قرار گرفته است. نوع اول می تواند اطلاعات را بر رویSD card ها ذخیره کرده و جهت آنالیز آنها توسط پزشک بر روی کامپیوتر های شخصی کاربرد دارد . در نوع دوم از تلفن های هوشمند که می توانند از طریق اینترنت به صورت آن لاین با پزشک مربوطه ارتباط بر قرار کنند استفاده شده است. نکته جالب در مورد این تی شرت , راحت بودن آن است. به دلیل بی سیم بودن این محصول بیمار هیچ گونه احساس نا خوشایندی نخواهد داشت و می تواند در طول روز به کلیه فعالیت های روزانه خود بپردازد. این محصول همچنان در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود می باشد و از قیمت تمام شده آن خبری در دسترس نیست.

اطلاعات بیشت

خوردنیهای شفابخش

خوردنیهای شفابخش

مهدى نراقى

بستنی

 


غذائى که در تابستان مطبوع است
ولى باید بدانید چه وقت و چقدر بخورید...

 

ادامه مطلب ...

چهار هفته به زایمان اولین مرد حامله

ترجمه اخبار ترکیه
uzakyol@gmail. com

 

 

توماس باتی که 10 سال قبل تغییر جنسیت داده بود و به یک مرد تبدیل شده بود چهار هفته دیگر دخترش را به دنیا خواهد اورد.
توماس و نانسی اندکی بعد از ازدواج خواهان یک بچه شدند. اما مرد شدن توماس باتی این خواسته را به تعویق انداخت. زوج توماس و نانسی از 8 پزشک یاری خواستند اما خواسته هایشان رد شد. تنها یک دکتر به تغییر جنسیت باتی عکس العمل منفی نشان نداد: دکتر کمبرلی جیمز.
دکتر جیمز باتی را قبول کرد. و اکنون این دکتر نیز به اندازه توماس مشهور است. وی می گوید " وضعیت بسیار طبیعی است و جنین نیز سالم سالم است. مسأله ای وجود ندارد"
توماس باتی ده سال قبل عمل جراحی سینه را گذرانده بود و سینه هایش را به صورت مردانه در آورده بود.
باتی که 5 سال از ازدواجش با زنش نانسی می گذرد با وجود مرد شدنش هیچگاه امید بچه دار شدن را از دست نداده بود. به خاطر همین اندامهای زنانه جنسی داخلی اش را از بین نبرده بود.
وی در پاسخ به سئوالی با عنوان اینکه "چرا از زنتان بچه نمی خواهید و خودتان می خواهید بچه دار بشوید؟" گفت "همسرم دو بچه دارد و من هرچقدر هم که مرد باشم باز هم زایمان را دوست دارم و از زمانی که خودم را شناختم اینگونه هستم!"
به گزارش گازته وطن؛ باتی یک خصوصیت دیگر هم دارد " وی زمانی ملکه زیبایی هاوایی بوده است"
وی درحالی که به شکمش دست می زند در مورد دختر آینده اش می گوید: "او پرنسس کوچولوی بابایش است!"

 

دوربین فیلم برداری ضد آب برای رکوردگیری تا عمق 30 متری

 

فصل تابستان در راه است و گرما هم به زودی به سراغتان میآید و مجبورتان میکند تا تنی به آب بزنید و کمی شنا کنید. در حوض کوچک منزل, استخر,دریاچه , دریا و یا شاید هم اقیانوس! اما پیشنهاد میکنم که از همین حالا به فکر تجهیزات شنای خود باشید و یک عدد دوربین فیلم برداری  RC-12  را به وسایل خود اضافه کنید. این دوربین که در ابعاد یک مکعب مستطیل کوچک و سبک است دارای لنز 2.7 مگا پیکسلی , با ظرفیات زمانی 45 دقیقه فیلم برداری تا ارتفاع 30 متر زیر آب را دارد. ویژگی منحصر به فرد این دوربین , ضد آب بودن آن است و میتوانید به زودی با قیمت 269$ سراغش از مغازه های ژاپن بگیرید. این محصول در ردیف اقلام امنیتی-جاسیوسی قرار گرفته . اما خالی از لطف نیست اگر بتوانید صحنه شیرجه زدن خود را در یک دریاچه زیبا رکورد بگیرید. منبع

راننده خودروی زانتیا متهم به قتل دستگیر ش

 

 

راننده خودروی زانتیا متهم به قتل دستگیر شد

خبرگزاری فارس: زن راننده زانتیایی که متهم است با زیر گرفتن یک موتور سیکلت سوار وی را به قتل رسانده شامگاه گذشته دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عصر روز چهارشنبه 8 خرداد سال جاری مأموران کلانتری 136 فرجام از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت یک جوان 30 ساله با خبر شدند.
مأموران با حضور در اتوبان صیاد شیرازی دریافتند جوان موتور سوار 30 ساله‌ای که درحال گذر از این اتوبان بوده است بر اثر تصادف با یک خودروی زانتیا فوت کرده است.
شهریاری بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده، گفت: شاهدان پرونده مدعی شدند موتور سیکلت سوار قبل از تصادف با زن جوانی که راننده یک خودروری زانتیا بوده است مشاجره لفظی پیدا کرده که این زن جوان بر حسب اظهارات شاهدان به عمد اقدام به زیر گرفتن این موتور سوار کرده است.
وی ادامه داد: زن راننده خودروی زانتیا پس از این اقدام از محل متواری شده بود اما مأموران کلانتری موفق شدند پس از گذشت 48 ساعت این فرد را در حوالی منزلش دستگیر کرده و خودروی وی را نیز متوقف کنند.
شهریاری افزود: تحقیقات از این زن در خصوص نحوه وقوع حادثه و همچنین عمد یا غیرعمد بودن این اقدامش آغاز شده است.