پوستى بدون چروک با 10 ماده غذایى

بسیارى از مردم ویتامین آ را پیام آور دید بهتر مى دانند. توجه کنید که سلامت پوست ما نیز مستقیماً به میزان ویتامین آ غذاى ما مرتبط است. ویتامین آ براى خنثى کردن عناصر مضر پوست نقش آنتىاکسیدان را بازى و از تشکیل چین و چروک در آن جلوگیرى مى کند. به علاوه پیشرفت آن را به تاخیر مى اندازد وپوست ما را جوان نگاه مى دارد.دو سوم ویتامین آ مصرفى ما از بتاکاروتن تامین مى شود که رنگدانه تولیدکننده رنگ زرد و نارنجى است.
بدن ما کاروتن را به ویتامین آ که براى سلامت پوست الزامى است تبدیل مى کند و به مصرف مى رساند. سیب زمینى، هویج و زردآلو منبع غنى کاروتن است. ویتامین آ محلول در چربى بوده و به راحتى در بافت بدن ما ذخیره مى شود در حالى که قابلیت ذخیره شدن در هیچ گیاهى را ندارد.
مصرف آن بیش از میزان مجاز روزانه تاثیر سمى دارد بنابراین عاقلانه نیست که قرص ویتامین آ را به غذاى خود بیفزایید؛ به مزه دلپذیر میوه ها و سبزیجاتى که حاوى مقدار زیاد کاروتن هستند و مصرف آنها براى سلامت پوست خطرى به دنبال ندارد بسنده کنید.  
ده راه ساده براى افزودن بتاکاروتن به سبد غذایى شما وجود دارد.

۱- هویج رنده شده به سس اسپاگتى خود بیفزایید. در مزه غذا تاثیر چندانى ندارد اما کاروتن آن پوست شما را تغذیه مى کند.
۲- برگ تازه اسفناج را به سبزیجات سالاد خود بیفزایید. اسفناج نسبت به سایر سبزیجات گروه خود کاروتن بیشترى دارد.
۳- روزانه یک نوشیدنى لبنى با طعم میوه بنوشید. ماست وانیلى و میوه تازه. زردآلو، هلو، انبه یا انبه هندى را به آن بیفزایید تا میزان کاروتن غذاى شما افزایش چشمگیر داشته باشد.
۴- برش هاى کوچکى از هندوانه را همراه با نعناع به نوشیدنى غیرالکلى خود بیفزایید. تاثیر بسیار مطلوبى بر پوست شما خواهد گذاشت.
۵- همیشه برگ کلم تازه داشته باشید. به عنوان پیش غذا آن را میل کنید تا رفتارى مورد علاقه همه داشته باشید.
۶- به شام خود میوه بیفزایید. کمپوت هلو و زردآلو یا هلو و زردآلو تازه را در دسترس نگاه دارید تا به سالاد میوه شبانه خود بیفزایید.
۷- میوه هاى گرمسیرى را انتخاب کنید. اگر از میوه هاى عادى خسته شده اید به میوه هاى مناطق حاره مانند انبه یا انبه هندى روى آورید.
۸- گل کلم یا اسفناج تازه را به ماکارونى یا سالاد گوجه فرنگى بیفزایید. موجب شادابى پوست شما خواهد شد.
۹- انبه هندى را در سس تند جانشین گوجه فرنگى کنید. نه تنها گیرنده هاى چشایى شما به وجد در مى آیند که میزان زیادى کاروتن نیز به سبد غذایى شما افزوده شده است.
۱۰- آب میوه هاى غنى از کاروتن را بنوشید. به جاى آب پرتقال یا سیب که جذابیت خود را تا حدودى از دست داده اند؛ افق دید خود را وسیع تر کنید و سایر گزینه ها را مدنظر قرار دهید.

DayAgo: روزشمار دیجیتال


ما همیشه روزهای آینده را می شماریم تا ببینیم کی به جمعه می رسیم! و روز های گذشته را حساب می کنیم تا یادمان بماند که مثلا چند روز از پخت غذای دلخواهمان (که اکنون در یخچال است) می گذرد و یا اینکه چند روز پیش به گلدان ها را آب داده ایم؟ و مهم تر از آن اینکه، چند روز پیش شیشه سس مکزیکی را باز کردیم؟ بهتر است دوست جدیدم را به شما معرفی کنم: شمارنده روزهای گذشته! (DaysAgo counter)

این شمارنده می تواند تا 99 روز زمان سپری شده را به شما نشان دهد و باطری آن بدون مشکل کار کند. این ابزاردارای یک سطح مکنده برای چسبیدن به سطوح شیشه ای و پلاستیکی است و همچنین دارای خاصیت آهنربایی است که به راحتی به سطوح فلزی می چسبد.(به تازگی یک مدل بند دار آن هم برای بستن به دور اشیاء ارائه گردیده است) با این ابزار ارزان قیمت و مفید به راحتی می توانید زمان باقی ماندن میوه ها و یا دیگر مواد غذایی را در یخچال به یاد داشته باشید و از فساد آنها جلوگیری کنید. و جالب تر اینکه به راحتی می توان از آن به عنوان یک یادآور برای فراموش نکردن قرار ملاقات ها، تولدها و برنامه های بسیار مهم کاری بر روی در کمد، روی آینه راهرو، کنار جا کفشی و یا هر جای دیگر استفاده کرد. حالا من به راحتی میدانم که سس تندم کی فاسد می شود و چقدر وقت دارم تا تخم مرغ های درشتم را قبل از خراب شدن بخورم! بسته های دو تایی این محصول را می توانید به قیمت 10 دلار از سایت آن خریداری کنید.
منبع

گندم و جوانه گندم



مصرف این ماده مهم غذایى سلامت شما را بیمه مى کند

گندم ، همین دانه ریزى که به صورت نان و یا شکلهاى دیگر مورد مصرف عموم قرار مى گیرد، از جمله دانه هایى است که املاح و عناصر بسیارى را در خود دارد. پس چه بهتر که شما هم با خواص و اثرات آن در مبارزه با برخى بیماریها آشنا شوید.

گندم چه دارد؟
در گندم املاح معدنى و عناصر کاتالیتیک فراوان وجود دارد مثل : کلسیم ، منیزیوم ، سدیم ، پوتاسیوم ، کلر، گوگرد، فلوئور، سیلیسیوم ، مس ، منگنز، کوبالت ، ید، آرسنیک ، چربى فوسفوردار، روى ، نشاسته ، ویتامین ((آ، ب 1))، ((ب 2))، ویتامین ((ا)) که در جوانه گندم به وجود مى آید و ویتامینهاى ((کا)) ((د))، ((پ پ ))، مخمرها و دیاستازها.
گندم از مواد غذایى کامل طبیعت است که قرنها است خوراک بشر را تاءمین مى کند و یکى از نعمتهاى بزرگ خداوند است . امروز در سایه علم و دانش ‍ معلوم شده است این دانه کوچک و حقیر گنجى از املاح و ویتامین در خود نهفته دارد و بعید نیست در آینده اسرار دیگرى از آن کشف گردد.
نان را در قدیم بهتر از حالا تهیه مى کردند. در نتیجه مواد غذایى آن کاملتر بود و از دست نمى رفت به این ترتیب که گندم را با کود طبیعى به عمل مى آورند. براى آرد کردن آن از آسیاى بادى و یا آبى استفاده مى کردند و به علت سرعت آسیاهاى برقى قسمتى از ویتامینهاى آن از دست نمى رفت و آرد تصفیه شده به دست نمى داد. به علاوه آن را با خمیر مایه طبیعى به عمل مى آوردند و نان را با حرارت آتش چوب یا هیزم مى پختند و در نتیجه چنین نانى هم مغذى بود و هم سالم و خوشمزه .
اکنون چنین نانى در شهرهاى بزرگ که پخت نان را صنعتى کرده اند کمتر پیدا مى شود و براى یافتن آن باید به شهرها و روستاها رفت و چنین نانى را به دست آورد.
امروزه باید از جوانه گندم استفاده کنیم زیرا جوانه گندم براى تمام کسانى که دچار کمبود املاح معدنى شده اند یا بى خونى و ضعف پیدا کرده اند و از لحاظ جسمى و روحى ناتوان و ضعیف شده اند، رشد آنها سریع نیست ، نرمى استخوان دارند، مسلول شده اند، خانمهایى که حامله هستند و یا فارغ شده و یا بچه شیر مى دهند غذایى عالى و ممتاز است و مصرف آن به تمام این اشخاص توصیه مى شود.
وقتى دانه گندم معمولى را با گندم جوانه زده ، مقایسه کنیم از نظر تغییراتى که در مواد حیاتى آن پیدا شده است دچار تعجب و شگفتى مى شویم . به این مقایسه توجه کنید.


گندم کامل
فوسفور 423 میلى گرم درصد. منیزیوم 133 میلى گرم درصد. کلسیم 45 میلى گرم درصد.


گندم جوانه زده
فسفر 1050 میلى گرم درصد. منیزیوم 342 میلى گرم درصد. کلسیم 71 میلى گرم درصد.
براى اینکه بهتر ارزش غذایى جوانه گندم در نظر شما روشن شود کافى است بگوییم که نان سفید تقریبا داراى 86 میلى گرم فوسفور، 5/0 میلى گرم منیزیوم و 14 میلى گرم کلسیم است .
طرز تهیه جوانه گندم خیلى آسان است . گندم خوب و تازه را (اگر از جاهاى ییلاقى باشد بهتر است ) انتخاب کنید و آن را بشویید و بعد در ظرفى که آب نیمه گرم دارد خیس کنید و بگذارید بیست و چهار ساعت بماند. بعد آب آن را بریزید و دوباره بشویید و در بشقاب گودى جا دهید و روى آن پارچه مرطوب بگذارید. بعد از دو روز در تابستان و چهار روز در زمستان جوانه هاى کوچک شیرى از آن پیدا مى شود که همان جوانه گندم است .
گندم جوانه زده را نمى شود کنسرو کرد، باید همان روز مصرف کرد و هر روز دوباره تازه آن را تهیه کرد.
مقدار مصرف جوانه گندم تازه یک تا سه قاشق قهوه خورى است که باید آن را به تنهایى جوید و با غذاهاى دیگرى مخلوط کرده مصرف کرد.
اگر هر دو یا سه ماه ، پانزده یا بیست روز جوانه گندم تازه تهیه کنید و بخورید به زودى خواهید دید تغییر محسوسى در شما پیدا شده است و شما سالم و با نشاط شده اید.
جوانه گندم ، بى اندازه مقوى و نیروبخش است ولى مصرف آن براى بعضى از کسانى که فشار خون دارند، منع شده است .
بسیارى از غذاشناسان عصر جدید مخصوصا دکتر گلیورد هاوزر ثابت کرده است که با تقلیل مصرف گندم کامل امراضى از قبیل : ضعف عمومى بدن ، نرمى استخوان ها، کولیت ، تصلب شرائین ، کم خونى ، یبوست و ناتوانى جنسى زیاد شده است و بهترین راه مبارزه علیه این بیمارى این است که غذاى خود را از نان کامل یا طبیعى ترتیب دهیم و یا جوانه گندم را تهیه کرده و با غذاى خود مصرف کنیم . در کتاب گذرنامه براى یک زندگى نوین اثر گیلورد هاوزر جوانه گندم یکى از غذاهاى معجزه گر هاوزر است که مصرف آن را در موارد بسیارى تجویز و توصیه کرده است و بسیارى از خانواده ها با مصرف آن بهبود یافته و تغییر محسوسى در حالت جسمى و روحى خود مشاهده کرده اند.

لباس مناسب زنان و مردان با اندام های مختلف


زنان قد بلند1- از کمر بند پهن استفاده کنید.
2- از دامن خیلی کوتاه و خیلی بلند پرهیز کنید.
3- بهتر است پیراهن خود را داخل شلوار و دامن تو بگزارید تا خط عمودی کمرتان نمایانتر گردد.
4- لباس نقش دار و طرح خطوط افقی بپوشید.
5- دامن بلند و یا دمپا گشاد بپوشید.
6- لباسهای سر تا پا یکرنگ نپوشید.
7- از گردنبند و گوشواره کوچک استفاده نکنید.
8- کیف دستی کوچک حمل نکنید.
9- شلوار راسته بپوشید.
10- تاپ نپوشید.
11- کفش پاشنه بلند نپوشید و از کفش اندکی لژ دار استفاده کنید.

زنان قد کوتاه و ریز نقش1- لباس با طرح راه راه افقی نپوشید.
2- از لباس های رنگارنگ، ملزومات بزرگ و شلوار دمپا گشاد و یا پاچه های تا شده استفاده کنید.
3- دامن کوتاه با نقش و نگار بزرگ نپوشید.
4- لباس های یکرنگ و شلوار راسته و لباس تنگ و ملزومات کوچک استفاده کنید.
5- خطوط عمودی و لباسهای یقه هفت بدن را کشیده تر میکنند.
6- کفش کمی نوک تیز بپوشید.
7- کفش پاشنه بلند بپوشید.
8- از کمر بند باریک استفاده کنید.

زنان چاق1- لباسهای یکدست یکرنگ بپوشید.
2- از کت و ژاکت بلند با دکمه های باز استفاده کنید.
3- از روسری شالی استفاده کنید.
4- گردنبند دراز شما را لاغر تر میکند.
5- کفش پاشنه بلند بپوشید.
6- لباس یقه هفت و قلبی شکل، گردن را کشیده تر میکند.
7- ژاکت بلند بدون اپل بپوشید.
8- لباسهای تیره رنگ بپوشید.


مردان قد بلند1- لباسهای یکدست یکرنگ نپوشید.
2- لباسها و شلوارهای زیپدار نپوشید.
3- کت و شلوار با خطوط راه راه با خطوط عمودی و کراوات باریک و ژاکت که طولش تا روی کمر است نپوشید.

مردان قد کوتاه
1- کفش بوت و ساق بلند نپوشید آنها شما را قد بلندتر نمیکنند.
2- شلوار پاچه کوتاه و یا پاچه تا شده نپوشید.
3- لباس آستین دار به تن کنید.
4- از نقش و نگار عمودی راه راه عمودی و شلوار راسته استفاده کنید.

مردان لاغر
1- کراوات باریک و پیراهن و یا تیشرت یقه هفت نپوشید.
2- لباسهای براق و با خطوط عمودی و چسبان نپوشید.
3- کت و شلوار اپل دار بپوشید.
4- شلوار بگی بپوشید.
5- پلوور حجیم و یقه اسکی بپوشید.

مردان چاق
1- ژاکت اپل دار نپوشید.
2- کراوات زرق و برق دار نزنید.
3- دکمه پیراهن را تا انتها و بالا نبندید.
4- ساعت باریک به دست نکنید.
5- پلوور حجیم و یقه اسکی نپوشید.
6- بلوز و پیراهن یقه هفت نپوشید.
7- شلوار تنگ نپوشید.
8- لباس با خطوط عمودی استفاده کنید.
9- از لباسهای تیره رنگ استفاده کنید.

مردان شکم بزرگ
1- جلیقه و یا هر چیزی که روی شکم بیافتد و به آن فشار بیاورد را نپوشید.
2- شلوار را روی شکم خود نیاورید.
3- لباسهای براق و یا روشن نپوشید.
4- لباسهای گشاد و تیره رنگ بپوشید.
5- ژاکت و شلوار یکرنگ بپوشید
 

بالشتی بزرگ و راحت برای طرفداران سینه چاک خواب!


اگر شما هم جز طرفداران پر و پا قرص خوابیدن و چرت زدن هستید من می توانم یک بالشت بزرگ و راحت را به شما پیشنهاد کنم. بالشتی را که در تصویر مشاهده می کنید به همراه یک عدد حلقه که در انگشت شما جای می گیرد می تواند جای خوبی برای خوابیدن و چرت زدن باشد. اگر چه صحنه استفاده آن کمی مضحک است اما برای عده ای همین یک ذره بالشت هم غنیمت است. طرح جالبیست اما اگر به شکل کتاب طراحی می شد مطمئنا طرفداران بیشتری می توانست داشته باشد. چون اصولا کتاب خوانها بیشتر چرت می زنند!
منبع

ماسک هوشمندجهت نمایش حالات ظاهری صورت


در یک پروژه تحقیقاتی از دانشجویان دانشگاه Hongik در کره, یک ماسک جهت پنهان کردن حالاتی که ناشی از احساسات درونی بر روی صورت انسان نقش می بندد طراحی شده است. این ماسک به صورت کلاهی نسبتا سبک بر روی سر جای میگیرد و لایه طوسی رنگی سطح صورت انسان را می پوشاند. شبکه ای از چراغ های LED کوچک می تواند حالات چشم و دهان را نمایش دهد. این ماسک به صورت پیش فرض هیچ نوع احساسی ندارد و چراغ های مذکور چیزی را نشان نمی دهد. اما با حالات فیزیکی سر و دستها به صورت اتوماتیک فرمان میگیرد و شبکهLED  می تواند حالت خنده, گریه, عصبانیت و ...را نمایش دهد . اهمیت این پروژه در سیستم هوشمندیست که می تواند به کمک سنسور های حرکتی فرمانی را دریافت کرده و متناسب با آن عکس العملی را نشان دهد. وگرنه به نظر من صورت انسان هر چه قدر هم که زشت باشد از این کلاه عجیب و غریب خوشکل تر است!
منبع

کاردی که بدن قربانی خود را منفجر میکند


این گجت وحشتناک واقعا موجب شرمساری نوع بشر است. کارد WASP یک کارد شکاری معمولی نیست. این کارد پس از ضربه زدن یک کپسول از گاز فشرده شده را به درون بدن حیوان قربانی تزریق میکند که این کار باعث یخ زدن و انفجار فوری اندام حیوان میشود. به گفته شرکت سازنده، حجم گاز تزریقی به قدری است که محل ضربه خورده فورا به اندازه یک توپ بسکتبال متورم و منفجر میشود. البته توجیه ساخت چنین کاردی این بوده که برای کشتن کوسه ها و خرس های وحشی در مواقع خطر ساخته شده. و این مکانیسم به این دلیل در آن طراحی شده که خیلی سریع حیوان حمله کننده را از پای در بیاورد. اما به هر حال این کارد خیلی آزادانه  فروخته میشود. به همین دلیل اعتراضاتی هم در انگلستان به فروش این کارد شده است. من هم فکر میکنم وجود چنین چیزی اصلا جالب نیست. تصورش را بکنید که یک قاتل سریالی چنین کاردی داشته باشد! ضمنا به نظر من استفاده از چنین چیزی حتی در مقابل حیوانات نیز اصلا قابل توجیه نیست.

در ویدیوی کوتاه 47 ثانیه ای که در بخش ادامه مطلب قرار گرفته میتوانید ببینید که یک نفر چگونه دو عدد هندوانه را با این کارد مورد حمله قرار میدهد.

منبع
لینک ویدئو

هارد درایو قابل حمل XD1 محصول جدید LG


تا حالا شرکت western digital فعالترین تولید کننده هارد درایو های قابل حمل بود اما مثل اینکه LG هم مجالی یافت تا محصول جدید خود را با عنوان خانواده XD1 از نسل هارد درایو های قابل حمل روانه بازار کند. این محصول با ضخامت 2.5 اینچ و واسطه حافظه از نوع SATA II در دو رنگ مشکی و زرشکی تولید خواهد شد. در ضمن می توانید از پورت USB این محصول نیز استفاده کنید. هنوز از قیمت ها خبری نیست اما می توانید این خانواده از هارددرایو های قابل حمل را با گنجایش حافظه 120GB , 160GB,250GB, 320GB به زودی در رقابت با محصولات هم نوعش در بازار حافظه های جانبی ببینید. نوید خوبیست برای کمپانی LG. آینده درخشانی خواهد داشت!
منبع

ساعت مچی با یک دوربین واقعا مخفی برای جاسوسی


ساعت های دوربین دار هم اکنون به راحتی در بازار یافت میشوند. اما این یکی چیز دیگری است. ساعتی که در عکس میبینید مجهز به یک دوربین مخفی جهت فیلم برداری مخفیانه است.
به نظر میرسد که شرکت Brando در ساختن این ساعت جاسوسی موفق عمل کرده است. چرا که شما در این عکس نمیتوانید دوربین را ببینید.
برای اینکه کمی متعجب شوید باید بگویم که دریچه ورودی دوربین در عکس بالا دیده میشود اما خیلی سخت میتوان آن را پیدا کرد.
کمی دقت کنید. دوربین را میبینید؟ هنوز نه؟ اشکالی ندارد. خود من هم نتوانستم دوربین را پیدا کنم. به ادامه مطلب مراجعه کنید تا دوربین را ببینید. این ساعت با دو گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 236 دلار فروخته میشود.
صفحه محصول

کویر در تصویر

کوروش مستوفی، کویر ایران را در عین آرامش، در تغییر مدام، تصویر کرده است. از نگاه او، کویر چنان سخاوتمند و بخشنده است که هر آنچه طی هزاران سال در دل خود پرورده با گشاده دستی به انسان‌ها هدیه می‌کند.

مستوفی، پویندگی را در حضور بازمانده دریای تتیس، که روزگاری کشورمان از آن سربرآورده، یافته است، پایداری را از نخلهای سرافراز در آفتاب سوزان آموخته و شادی را در سرخی  گلنارهای کویری تجربه کرده است. 

عکاس جوان می‌گوید: "به شکرانه برکت‌هایی که چشم بر آن‌ها گشوده‌ام، دستاوردم را به کسانی تقدیم می‌کنم که زندگی‌شان گرچه پررنج است، اما سرشار از تلاش‌های تحسین برانگیز برای معنا بخشیدن به مفهوم زندگی است."


نمایشگاه عکسهای کوروش مستوفی، 2 آبان در سالن چند منظوره موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان "محک" از ساعت 4 تا 7 بعداز ظهر افتتاح می شود و تا 6 آبان از ساعت 11 تا 19 ادامه خواهد یافت.