کنترل هلیکوپتر با پیغام صوتی



به منظور حمایت از این وبلاگ روی تبلیغات کلیک کنید

یاد روزهای کودکی به خیر. اسباب بازی های کنترلی دیگر دختر و پسری نداشتند و همیشه در ویترین مغازه ها گریبان گیرمان می شدند. حالا هم باید بگوییم که اسباب بازی های کنترلی کودک و بزرگسال نمی شناسند و باز هم برایمان همان جذابیت گذشته را دارند.
 شرکت ژاپنی Taiyo با معرفی یک هلیکوپتر کنترلی جدید, تحولی در نسل اسباب بازی های کنترلی ایجاد کرده است. کودکان و یا احتمالا بزرگسالان عزیز یک عدد هدست ظریف را بر روی سر خود می گذارند و پیغام های "شروع ,بالا, پایین , توقف, پایان" را از طریق یک پیغام صوتی به این هلیکوپتر مخابره می کنند. پیغام های ارسالی به میکرو چیپ تعبیه شده در ست کنترلی این مجموعه مخابره می شود.
پس از تحلیل و پردازش پیغام صوتی , فرکانس رادیویی لازم جهت به حرکت در آوردن هلیکوپتر تعیین و برای اجرا به این وسیله فرستاده می شود. حداکثر ارتفاع قابل صعود برای این هلیکوپتر 3 متر تخمین زده شده است.
قیمت تمام شده این محصول برای تولید 58 دلار پیش بینی شد.شاید این محصول بتواند آرزوی کسانیکه نتوانستند بعد از بزرگ شدنشان به شغل خلبانی نائل شوند را برآورده سازد! اگر یوتیوب برایتان باز است می توانید یک ویدیو کوتاه از پرواز این هلیکوپتر را در اینجا ببینید.
منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد