دستگاه تولید آب از هوای اطراف ساخته شد

 

تا حالا فکر می کردیم که فقط مایعات هستند که تبخیر می شوند و به هوا میروند . فراموش کرده بودیم که هزاران گالن آب در هوای اطرافمان آویزان و در دسترس است و ما هم با بحران کمبود آب دست و پنجه نرم می کنیم!
محصول klimatec base 1 airwater machine به گونه ای طراحی شده که می تواند در یک بازه زمانی 24 ساعته , 5 گالن آب که معادل با 20 لیتر است از هوای اطرافش جذب کند . جالب آنجاست که کیفیت این آب می تواند تا حد آب شرب نیز ارتقا یابد. این ماشین به کمک فیلتر های کربنی و اشعه ماورا بنفش می تواند نا خالصی ها و باکتری های بیماری زا را از آب زدوده و آن را قابل نوشیدن کند. این دستگاه می تواند پس از طی کردن مراحل تولید و تصفیه آب دمای آن را مطابق با میلمان تا دمای جوش برای نوشیدن یک چای و یا سرد , برای نوشیدن یک شربت خنک تنظیم کند.
شرایط جوی و دمای محیط اطراف این دستگاه بر عملکرد آن بی تاثیر است و می تواند در مرطوبترین و یا خشک ترین منطقه جغرافیایی به تولید و تصفیه آب بپردازد. از ویژگی های مهم آن نیز می تواند به سوخت خورشیدی آن نیز اشاره کرد. بخش اعظم توان لازم جهت فعالیت این ماشین به کمک پنل های خورشیدی تامین می شود.
ظاهرا آب در کوزه بود و ما تشنه لبان میگشتیم!
 منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد