ابزار کمک آموزشی سوار کاری

نظر اول که به تصویر بالا نگاه می کنید شاید نتوانید تشخیص دهید که آیا اسب در حال کشیدن ماشین است و یا ماشین در حال کشیدن اسب! شاید هم دلتان به حال اسب بیچاره بسوزد که با چه سختی و مشقتی در حال کشیدن یک اتاقک عجیب و غریب است. اما در واقع هیچ یک از حدسیات شما درست نیست. این ماشین که تصویرش را مشاهده میکنید یکی از ابزار کار کسانیست که در حال تعلیم دادن اسب های سوار کاری هستند. ایده آن متعلق به Rough Technology می باشد .
در این طرح کابینی برای نشستن سه نفر در نظر گرفته شده است. سوار کار به جای آنکه بر روی زین اسب بنشیند و سوار کاری را بیاموزد  , پشت رول این ماشین می نشیند و به کمک تکنولوژی آن با مواردی نظیر قدرت اسب, توانایی سرعت گرفتن, طول گامها , ضربان قلب و میزان اکسیژن تنفسی حیوان آشنا می شود.
بورد الکترونیکی هوشمندی با ولتاژ 12 تا 240 ولت وظیفه مانیتورینگ و پشتیبانی دیتاهای مذکور را بر عهده دارد. جالب آنجاست که برای سرنشینان این کابین نیز کمربندی در نظر گرفته شده است. موتوری دیزلی چرخ های کابین را به حرکت در آورده و شما می توانید سوار کاری را با جدید ترین تکنولوژی و متد آموزشی روز دنیا بیاموزید.هنوز از قیمت تمام شده این محصول خبری در دسترس نیست. اما می توانید تا چند ماه دیگر به باشگاههای سوار کاری مدرن دنیا سر بزنید و سراغش را بگیرید. منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد