ابر قدرت سونی VGC-LT29U

 


امروزه تعداد زیادی کامپیوترهای رومیزی وارد بازار میشوند ولی آنچه که این لپ تاپ سونی وایو (sony vaio)را از بقیه ی کامپوترها جدا میسازد کارایی ویژه و طراحی بی نظیر (سونی گونه)است.حال میخواهیم شما را با برخی از ویژگیهای بی همتای این کامپیوتر آشنا کنیم.
برخی ویژگیهای این کامپیوتر :
مانیتور 22 اینچ واید اسکرین(widescreen) ,کیبورد و ماوس وایرلس(wireless),سی پی یو (Intel® Core™ 2 Duo T9300 (2.5GHz, 6MB L2 Cache
1 ترابایت دیسک سخت(هارد درایو)همراه با امکان خواندن و رایت کردن بلوری(Blu-ray Disc™)چهار گیگابایت رم,گرافیگ انویدیا(®NVIDIA)و قابلیت ذخیره کردن شبکه های تلویزیونی

طراحی بی نظیر :این روزها همه به طرحها نگاه میکنند این کامپیوتر/تلویزیون سونی با طراحی ویژه توانسته بسیاری از مخاطبان را هدف قرار دهد.
وایرلس باشید:با استفاده از کیبورد و ماوس و وایرلس همیشه راحت باشید و از شر سیمهای مزاحم راحت شوید!
تماشا و ذخیره کردن کانالهای تلویزیونی:با این کامپیوتر/تلویزیون سونی شما میتوانید که شبکه های تلویزیونی را تماشا و ذخیره کنید
تکنولوژی™XBRITE-HiColor:این تکنولوژی آخرین تکنولوژی مانیوتورهای سونی است با که این کامپیوتر/تلویزیون سونی به آن مجهر میباشد.
دارای دوربین و میکروفون :این کامپیوتر/تلویزیون سونی دارای یک میکروفون و یک دوربین(وبکم)1.3 مگاپیکسلی میباشد که دیگر لازم نیست برای خرید دوربین و میکروفون پول خرج کنید .
سی دی و دی وی دی های خود را بسازید:با نرم افزارهایی که سونی برای شما در این پک تعبیه کرده میتوانید سی دی ,دی وی دی , موسیقی و عکسهای مورد نظر ویرایش کنید

کامپیوتر و تلویزیون با هم باشید: شما میتوانید در حالی که کامپیوتر مشغول کار است شما میتوانید حالت را به تلویزیون تغییر دهید در حالی که کامپیوتر در پشت درحال کار است.
تکنولوژی وایرلس:میتوانید اینترنت را به صورت وایرلس استفاده کنیدی RAM است. اسپیکر های این لپ تاپ مونو است و این نقطه ضعفی برای این مدل محسوب میشود.
لپ تاپ دارای دوربین داخلی و میکروفن نیز هست. پورت های این کامپیوتر به طرز ماهرانه ای در یک طرف مخفی شده اند و این به زیبایی هرچه بیشتر آن کمک کرده است.
دیگر مشخصات آن دارا بودن Bluetooth 2.1 و EDR است. سیستم بی سیم لپ تاپ از نوع 802.11n است. برای اینکه خیالتان از نظر خروجی ها راحت باشد بدانید که این کامپیوتر خروجی : Micro-DVI - DVI - VGA نیز دارد.
این لپ تاپ با قیمت 1799 دلار طی دو هفته ی آینده به بازار عرضه خواهد شد.
با نگاهی کلی به این لپ تاپ میتوان آن را یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید لپ تاپ دانست. وزن کم و باریک بودن آن را تبدیل به قابل حمل ترین لپ تاپ موجود نموده است. البته طراحی فوق العاده ی آن نیز سبب میشود که در هر جایی با افتخار لپ تاپ خود را باز کنید و بگویید که من MacBook Air دارم!

این سری از کامپیوترها (VAIO® LT) زیبا و بازیک هستند و با قدرت بسیار بالایشان میتواند براورده کننده نیازهای شما باشد.
سیستم عامل این کامپیوتر ویندوز ویستا میباشد که میتواند جوابگوی شما باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد