افتتاح سینما آزادی زودتر از موعد مقرر

 
اکبر تشکری‌نیا در خصوص نصب تجهیزات سینما آزادی گفت: 13 پله برقی سینما آزادی را که به صورت رفت و برگشت است، تا اواخر هفته به طور کامل نصب خواهیم کرد.
فارس: مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ساخت سینما‌ آزدی 10 روز زودتر از موعد مقرر به اتمام می‌رسد، گفت: سینما آزادی 12 بهمن افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد شد. 
  
اکبر تشکری‌نیا در خصوص نصب تجهیزات سینما آزادی گفت: 13 پله برقی سینما آزادی را که به صورت رفت و برگشت است، تا اواخر هفته به طور کامل نصب خواهیم کرد.


وی با اشاره به بستن خیابان وزرا به خاطر انتقال پله برقی ها گفت: تا روز دیگر این خیابان را باز خواهیم کرد.


به گفته مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، کلیه تجهیزات سینما آزادی ظرف 7 الی 8 روز آینده نصب خواهد شد.


وی اظهار داشت: کلیه تجهیزات صوتی به صورت یک پکیج کامل از کشور ایتالیا، صندلی‌های از کشور اسپانیا و برخی از وسایل را از انگلستان خریداری کرده‌ایم.


مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری تهران برای ساخت این سینما بیش از 10 میلیارد تومان هزینه صرف کرده است.


وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران پذیرفته که این پروژه را ظرف مدت 5/1 سال بسازد.


وی در خصوص آماده شدن سینما آزادی پیش از موعد مقرر گفت: محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران دستور داده‌اند تا ساخت‌ سینما زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد تا جشنواره فیلم فجر در آن برگزار شود.


به گفته مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، این پروژه شامل 5 سالن نمایش فیلم، پارکینگ، واحدهای اداری و تجاری خواهد بود.


تشکری‌نیا در پایان اضافه کرد: این سینما در زمینی به مساحت 800 متر و با 9 هزار متر مربع زیربنا، در حال ساخت است.


به گزارش فارس: سینما آزادی در 29 فروردین 1376 دچار حریق شد و بلافاصله بعد از حریق باقی‌مانده ساختمان آن نیز تخریب شد.


شهرداری تهران از 4 اردیبهشت 85، ساخت مجدد سینما آزادی را آغاز کرد و محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه قول داد که در سال 86، جشنواره فجر در این سینما برگزار ‌شود.


این سینما با همکاری شهرداری تهران و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حال ساخت است. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد